23 Φεβρουαρίου 2007

" Από Χώμα Και Νερό " - Δημήτρης Υφαντής

"Από Χώμα Και Νερό" είναι ο τίτλος του πρώτου προσωπικού δίσκου του Δημήτρη Υφαντή.
Συμμετέχουν η Δήμηρτα Γαλάνη, η Ελένη Τσαλιγοπούλου και ο Haig Yazdjan.

Η Δήμητρα Γαλάνη Για τον Δημήτρη Υφαντή: Ο Δημήτρης είναι μαθητής του Haig Yazdjian, που παρέα με το Νίκο Σιδηροκαστρίτη μου πρότειναν να τον ακούσω. Ήρθε λοιπόν τρυφερά αμήχανος, ένα μεσημέρι το περασμένο Καλοκαίρι στο σπίτι μου με το ούτι του και με τον πιο απλό τρόπο μου είπε : - Θέλεις να σου τραγουδήσω ένα τραγούδι της πατρίδας μου; Σας προτείνω να κάνετε το ίδιο. Χάθηκα στην αλήθεια της φωνής του, της ψυχής του.
Είναι όλος δικός σας από δω και πέρα.
Νοέμβριος 1997

Περιεχόμενα:
1. Μυστικά πως σ’ αγαπώ
2. Δύο δάκρυα ρωτάνε
3. Ότι θες να πεις
4. Καίγομαι και σιγολιώνω
5. Χορός των αστεριών
6. Η Νεράϊδα
7. Στης πικροδάφνης τον ανθό
8. Το όνειρο
9. Από χώμα και νερό
10. Στα φύλλα της καρδιάς μου

Δεν υπάρχουν σχόλια: