26 Φεβρουαρίου 2007

" Στη Φωτιά Να Ρίχνεις Μέλι " - Αφεντούλα Ραζέλη


Αφεντούλα Ραζέλη
Μετρώντας ήδη, μια δεκαετία στο χώρο και θητεία δίπλα σε μεγάλους ερμηνευτές και δημιουργούς (Αρβανιτάκη, Αλεξίου, Κορακάκη, Νικολόπουλο κ.ά. ), Η Αφεντούλα Ραζέλη το 2000 παρουσίασε το πρώτο της δισκογραφικό πόνημα "Στη Φωτιά να ρίχνεις μέλι", πολυσυλλεκτικός δίσκος, βραδείας καύσεως.
Η ίδια λέει σε μία συνέντευξή της:
"Προσπαθώ με το τραγούδι να κάνω ειρήνη με τους εσωτερικούς μου δαιμόνους.
Δεν ήρθα για καριέρα στην Αθήνα. Ο λόγος ήταν ένα μεταπτυχιακό στη Μαράσλειο. Παράλληλα τραγουδούσα. Δεν μπορούσα να διανοηθώ, ότι θα σταματήσω κάποτε να τραγουδώ. Ένιωσα όμως κάποια στιγμή, ότι έπρεπε ν’ απογυμνωθώ τελείως, να κλείσω κύκλους , ν’ αφήσω την ασφάλεια και να μπω στο πέλαγος, αν και δεν ήξερα καλό κολύμπι.!
Ουσιαστικά γεύομαι τη ζωή, κατά πώς νιώθω εγώ κάθε στιγμή και θα δω που θα με βγάλει ...Κι αυτό αντικατοπτρίζεται και στην τέχνη μου. Προσπαθώ με το τραγούδι να κάνω ειρήνη με τους εσωτερικούς μου δαιμόνους.
Είμαι έτοιμη να κάνω πράγματα. Έχει αλλάξει και η κίνησή μου στο χώρο, είμαι πιο ευέλικτη . Δε πιστεύω στις δημόσιες σχέσεις, παρά στην ανθρώπινη επαφή κι όταν προκύπτει κάτι απ’ αυτό, νιώθω μια ασφάλεια. Προσπαθώ να οικοδομήσω καλύτερη σχέση με τον εαυτό μου και να επικοινωνώ με τους ανθρώπους και το τραγούδι με βοηθάει. Επειδή είμαστε άνθρωποι που έχουμε πολλά πρόσωπα μέσα μας, έχουμε ανάγκη να βγάλουμε κάτι διαφορετικό, να εξελισσόμαστε, δεν πρέπει να είμαστε στάσιμοι..."
Περιεχόμενα:
01. Θ ΑΝΑΔΥΘΩ
02. ΜΗ ΜΕ ΞΕΧΝΑΣ
03. ΕΧΩ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΣΟΥ
04. ΑΣ ΕΒΡΙΣΚΑ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ
05. ΕΦΥΓΕΣ
06. ΚΑΙ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΟΥΖΑΚΙ
07. ΦΥΣΑΕΙ ΑΠΟΨΕ
08. ΜΕ ΓΥΡΙΖΕΙΣ
09. ΣΑΝ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ
10. ΧΩΡΙΣ ΤΟΝ ΞΕΝΟΔΟΧΟ ΛΟΓΑΡΙΑΖΑΜΕ
11. ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΘΥΜΗΘΗΚΑ
12. ΠΩΣ ΝΑ ΜΕΙΝΩ
13. ΣΤΑΣΟΥ ΣΤΟ 16
14. ΜΙΚΡΗ ΜΠΑΛΑΝΤΑ
15. ΕΦΥΓΕΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: